Анкетна карта

1. Вие ползвате административните услуги на министерството на адрес:

  • "Едно гише", ул. "Славянска" № 8
  • Приемна, ул. "Славянска" № 8
  • Деловодство, ст.1, ул. "Леге" № 4
  • Приемна на дирекция "РЛК", ст.2, ул. "Леге" № 4
  • Приемна на дирекция "МКТС", ст. 3, ул. "Леге" № 4
  • "Едно гише", ул. "Триадица" № 8
  • Деловодство, ст.121, ул. "6-ти септември" № 21
  • Приемна на ГД "ЕФК", ст.119, ул. "6-ти септември" № 21

2. Досега използвали ли сте услугите на администрацията на Министерството на икономиката и енергетиката?

  • Да
  • Не

3. Лесно ли се намира информация за административните услуги, които предлага МИЕ?

  • Да
  • Не
  • Не мога да преценя

4. Информацията на таблото в приемната е достъпна

  • Да
  • Не
  • Не мога да преценя

5. Информацията на таблото в приемната е изчерпателна

  • Да
  • Не
  • Не мога да преценя

6. Информацията на таблото в приемната е разбираема

  • Да
  • Не
  • Не мога да преценя

7. Каква допълнителна информация бихте желали да се постави на таблото?

8. Информацията, която получихте от служителите в звеното за административно обслужване, е ясна и лесно разбираема

  • Да
  • Не
  • Не мога да преценя

9. Информацията, която получихте от служителите в звеното за административно обслужване, е изчерпателна

  • Да
  • Не
  • Не мога да преценя

10. Информацията, която получихте от служителите в звеното за административно обслужване, е точна

  • Да
  • Не
  • Не мога да преценя

11. Ако въпросът не е бил от компетенциите на служителите в звеното за административно обслужване, бяхте ли насочени към съответния експерт в МИЕ или компетентната институция?

  • Да
  • Не

12. За колко време бяхте обслужен/а на фронт-офиса на едното гише?

  • 5 мин.
  • 15 мин.
  • 30 мин.
  • Повече от 30 мин.

13. Спазват ли се законните срокове за извършване на административна услуга?

  • Да
  • Не
  • Не мога да преценя

14. Служителите от звеното за административно обслужване са се отнесли към Вас вежливо и с уважение

  • Да
  • Не
  • Не мога да преценя

15. Служителите от звеното за административно обслужване разбират моя проблем/моето запитване

  • Да
  • Не
  • Не мога да преценя

16. Как оценявате качеството на обслужване на служителите от звеното на административното обслужване - фронт-офиса на "едно гише"?

  • Отлично
  • Добро
  • Лошо
  • Не мога да преценя

17. Работното време за прием на граждани е удобно

  • Да
  • Не
  • Не мога да преценя

18. Обстановката в приемната за граждани предразполага за свободен разговор със служителите

  • Да
  • Не
  • Не мога да преценя

19. Кой аспект от обслужването смятате, че най-много се нуждае от подобрение?

  • Достъп до информация
  • Количеството на предоставяна информация
  • Качеството на предоставяна информация
  • Отношението на служителите към Вас
  • Обстановката, в която се предоставят услугите
  • Друго (моля посочете):

20. Какви са Вашите препоръки за подобряване на административното обслужване в Министерството на икономиката и енергетиката?


 
Сайт на Управляващия орган на ОП "Конкурентоспособност" - в нов прозорец
Контакти: София 1052 ул. "Славянска" 8 тел. центр.: +359 2 9407001 e-docs@mee.government.bg