Loading...

Министерство на икономиката и индустрията обявява конкурс за длъжността „държавен експерт“ в отдел „Мониторинг, реституция и социално партньорство“, дирекция „Публични предприятия“

Дирекция: Човешки ресурси и организационно развитие
Имейл: e-docs@mi.government.bg
Контакт: Светлина Кирилова
Дати за подаване на документите: 22.11.2024 - 02.12.2024

МИНИСТЕРСТВОТО НА ИКОНОМИКАТА И ИНДУСТРИЯТА

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА

„държавен експерт“ в отдел „Мониторинг, реституция и социално партньорство“, дирекция „Публични предприятия“ към Министерството на икономиката и индустрията

  1. За длъжността „държавен експерт“ в отдел „Мониторинг, реституция и социално партньорство“, дирекция „Публични предприятия“ основните задължения са: Организира, координира и участва в работата на отрасловият съвети за тристранно сътрудничество и отрасловите съвети по условия на труд, като изпълнява задълженията на секретар на съветите. Участва в организирането и административното обслужване на Националния икономически съвет и подпомага изготвянето на протоколите от проведените заседания. Изготвя тримесечни анализи и информация за размера на възнагражденията на органите за управление и контрол на публичните предприятия от ресора на МИИ и за средствата за работна заплата. Изготвя становища по проекти на законови и подзаконови нормативни актове, постъпили в МИИ, съобразно съгласувателната процедура на Министерския съвет. Участва в междуведомствени работни групи за изготвяне на проекти на законови и подзаконови нормативни актове, свързани с трудовите отношения, безопасността и здравето при работа, демографската политика и др. Изготвя становища и отговори по постъпили заявления за достъп до обществена информация, парламентарни въпроси, въпроси от медии или запитвания от физически и юридически лица.

1.1. Минимални изисквания за длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:

  • Висше образование: образователно-квалификационна степен „магистър“;
  • Минимален ранг: II младши или професионален опит: 4 години в съответната професионална област.

1.2. Допълнителни изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика:

  • Професионална област на висше образование: социални, стопански и правни науки, технически науки;
  • Дигитална компетентност.

1.3. Формиране на заплатата: Индивидуалният размер на основната месечна заплата за длъжността „държавен експерт“ ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8, чл. 9 или чл. 9а от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите на служителите в Министерството на икономиката и индустрията, а именно:

  • в рамките на степен 1 от нивото на основната месечна заплата за длъжността: не по-висока от 2 400.00 лв. (при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с до 1 година);
  • в рамките на степен 2 на нивото на основната месечна заплата за длъжността: не по-висока от 3 100,00 лв.; (при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години);
  • в рамките на степен 3 на нивото на основната месечна заплата за длъжността: не по-висока от 3 500,00 лв. (при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години).
  1. Начин за провеждане на конкурса:
  • решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
  • интервю.
  1. Необходими документи за кандидатстване:
  • заявление за участие в конкурс (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл);
  • декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
  • копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен (диплома), допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
  • копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова книжка; и/или служебна книжка; и/или осигурителна книжка; и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина).
  1. Място за подаване на необходимите документи: в деловодството на Министерството на икономиката и индустрията, находящо се в сградата на ул. „Славянска” № 8. Документите се приемат всеки работен ден от 10.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 17.00ч. от служител на дирекция „Човешки ресурси и организационно развитие”. По електронен път на адрес: e-docs@mi.government.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурсa и декларацията чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
  2. Срок за подаване на необходимите документи: 10 дни от публикуване на обявата.
  3. Съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на Интернет страницата на Министерството на икономиката и индустрията: www.mi.government.bg, рубриката „Кариери“/Резултати от конкурсите.

* Съгласно чл. 17, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, подаването на документи за кандидатстване в обявения конкурс се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

** На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

Споделете