Loading...

Министерство на икономиката и индустрията обявява конкурсна процедура за длъжността “главен експерт” в сектор “Управление на собствеността”, отдел “Административно-стопански”, дирекция “Финанси и управление на собствеността”

Дирекция: Човешки ресурси и организационно развитие
Контакт: Анета Йовчева
Дати за подаване на документите: 25.02.2025 - 06.03.2025

Приложение към т. 7 от Заповед № РД-16-85/24.02.2025 г.

МИНИСТЕРСТВОТО НА ИКОНОМИКАТА И ИНДУСТРИЯТА

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА

„главен експерт“- 1 щ. бр. в сектор „Управление на собствеността“, отдел „Административно-стопански“, дирекция „Финанси и управление на собствеността“ към Министерството на икономиката и индустрията

  1. За длъжността „главен експерт“ в сектор „Управление на собствеността“, отдел „Административно-стопански“, дирекция „Финанси и управление на собствеността“ основните задължения са: Участва в инвентаризациите на министерството; изготвя справки за постъпилите в министерството фактури за консумираната електрическа енергия, топлоенергия, вода и други консумативи; отчита и контролира изпълнението на сключените договори за поддръжка на телефонната централа, зареждане с минерална вода, дезинсекция и дератизация, зареждане с почистващи материали и консумативи, зареждане с хигиенни и санитарни материали; организира и контролира процеса по поддръжка на хигиената в сградите; участва в провеждането на конкурсни процедури по Закона за обществените поръчки; участва при следенето за деклариране на недвижимите имоти, собственост на МИИ и настъпване на промяна във вече декларирани обстоятелства; участва в изготвянето Стратегия за риска, изготвянето риск-регистъра на дирекцията и обобщава риск-регистрите на министерството и ВРБ.

1.1. Минимални изисквания за длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията:

  • Висше образование: образователно-квалификационна степен „бакалавър“;
  • Професионален опит: 3 (три) години в областите свързани със счетоводна дейност, финанси, дейности свързани с планирането, подготовката и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки, проверка и обработка на фактури за режийни разходи или придобит III младши ранг.

1.2. Допълнителни и специфични изисквания за заемане на длъжността:

  • Професионална област – икономика, финанси, технически науки;

1.3. Формиране на заплатата: Индивидуалният размер на основната месечна заплата за длъжността „главен експерт“ ще бъде определен при назначаването съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8, чл. 9 или чл. 9а от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите на служителите в Министерството на икономиката и индустрията, а именно:

  • в рамките на степен 1 от нивото на основната месечна заплата за длъжността: не по-висока от 2 100.00 лв. (при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с до 1 година);
  • в рамките на степен 2 на нивото на основната месечна заплата за длъжността: не по-висока от 2 800,00 лв.; (при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години);
  • в рамките на степен 3 на нивото на основната месечна заплата за длъжността: не по-висока от 3 200,00 лв. (при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години).
  1. Начин за провеждане на конкурса:
  • решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
  • интервю.
  1. Необходими документи за кандидатстване:
  • заявление за участие в конкурс (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл);
  • декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
  • копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен (диплома), допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
  • копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова книжка; и/или служебна книжка; и/или осигурителна книжка; и/или официален документ издадени от компетентен орган или компетентно длъжностно лице, в съответствие с националното право на съответната държава, доказващ извършване на дейност в чужбина, придружен с официален превод на български език).
  1. Място за подаване на необходимите документи: в деловодството на Министерството на икономиката и индустрията, находящо се в сградата на ул. „Славянска” № 8. Документите се приемат всеки работен ден от 10.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 17.00ч. от служител на дирекция „Човешки ресурси и организационно развитие”. По електронен път на адрес: e-docs@mi.government.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурсa и декларацията чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
  2. Срок за подаване на необходимите документи: 10 дни от публикуване на обявата.
  3. Съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на Интернет страницата на Министерството на икономиката и индустрията: www.mi.government.bg, рубриката „Кариери“/Резултати от конкурсите.

* Съгласно чл. 17, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, подаването на документи за кандидатстване в обявения конкурс се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

** На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

Споделете