Референтен №: IFB 2013/02
НАТО обявява международен търг с предмет на поръчката – снабдяване на Главната квартира на Алианса в Брюксел с офис продукти и консумативи. Договорът ще бъде сключен за периода от ефективното му влизане в сила до края на календарната година. След изтичането на този срок договорът може да бъде продължаван за следващи едногодишни периоди.
Участниците в процедурата е необходимо да имат седалище в страна членка на НАТО, да отговарят на законовите и финансовите й изисквания за стабилност и на административните изисквания, упоменати в тръжната документация.
Процедурата предвижда задължително попълване на въпросник за оценка на финансовото и техническото състояние на кандидатите.
Подробна информация относно условията за участие, формуляр на въпросника и тръжна документация на френски език можете да намерите на следния интернет адрес: http://www.nato.int/structur/procurement/cfb/2013-02-Articles-et-Consommables-Bureau.pdf .
Крайният срок за подаване на офертите е 08 март 2013 г.
Основният критерий за оценка при избора на доставчик ще бъде най-ниската цена при доставка на услуга, отговаряща на условията на търга.
Желаещите да участват в тръжната процедура е необходимо да се свържат с лицето за контакт в службата за доставки на Главната квартира на НАТО, за да бъдат включени в списък на бъдещите участници. Посоченото лице за контакт е:
Mrs Danielle VANDERVEKEN Email: procurement.contracts@hq.nato.int; danielle.vanderveken@hq.nato.int Теl: +32-2-707-4473 Fax: +32-2-707-4927 NATO – Procurement Service Boulevard Leopold III, 1110 Brussels, BelgiumПри интерес за включване в тръжната процедура моля да информирате до 05 март 2013 г.
Министерството на икономиката, енергетиката и туризма гр. София 1052 ул. “Славянска” № 8 Дирекция “Международно контролирана търговия и сигурност” Отдел “НАТО и икономически аспекти на сигурността” Относно: Международни процедури на НАТО Факс: 02 980 47 11.За връзка:
Телефони: 02 940 75 41, 02 940 73 98