ОДОБРЯВАМ:
ЕВГЕНИ АНГЕЛОВ, Заместник-министър
ПРОТОКОЛ
Днес 14.07.2011 г. Комисията за оценка на получените оферти от регистрирани одитори (дипломирани експерт-счетоводители и специализирани одиторски предприятия) за сключване на договори за одитиране на годишните финансови отчети за 2011 г. проведе заседание при следния дневен ред:
Оценка на получените оферти от регистрирани одитори за сключване на договор за одитиране на Годишния финансов отчет за 2011 г. на:
І. “ДЪРЖАВНА КОНСОЛИДАЦИОННА КОМПАНИЯ” ЕАД, гр. София
ІІ. “НАЦИОНАЛЕН ИНСТИТУТ ЗА ИЗСЛЕДВАНЕ НА ВИНО И СПИРТНИ НАПИТКИ” ЕООД, гр. София
ІІІ. “ИНСТИТУТ ПО МАРКЕТИНГ” ЕАД, гр. София
На заседанието присъстваха: Митричка Стоянова, Любомир Стефанов, Атанаска Ангелова, Зоя Пеева и Румяна Колева. Не присъстваха Николай Коцев и Величка Ненова, поради платен годишен отпуск.
І. “ДЪРЖАВНА КОНСОЛИДАЦИОННА КОМПАНИЯ” (“ДКК”) ЕАД, гр. София
С писмо входящ № 26-00-88/12.07.2011 г. изпълнителният директор на “ДКК” ЕАД г-н Пламен Павлов Дудов представи материали по набиране на оферти от регистрирани одитори за сключване на договор за одитиране на годишния финансов отчет на дружеството за 2011 година.
Представените материали са изготвени съгласно действащата Процедура за избор на регистрирани одитори.
Комисията разгледа представените материали и установи, че съгласно Приложение №3 към чл. 7, ал. 3, т. 3 от Вътрешните правила за организация на дейността в дирекция “ИОУДУ”, утвърдени със Заповед РД -16-1130/06.10.2010 г. от министъра на икономиката, енергетиката и туризма, към преписката са приложени: копие от обява във вестник “Дневник” от 21.06.2011 г., справка за сумата на актива на баланса, сума на нетния размер на приходите от дейността и средна численост на персонала към 31.12. 2010 г., 3 (три) броя оферти от регистрирани одитори в затворен и запечатан плик, заведени в деловодството на дружеството, постъпили в указания в обявата срок и декларация от изпълнителния директор, че постъпилите оферти не са отваряни.
След направените разисквания и след като констатира, че офертите съдържат достатъчно данни по параметрите, за да бъдат оценени.
Комисията реши да приеме и разгледа получените оферти, както следва:
1. Мила Николаева Иванова от гр. София – регистриран одитор, притежаваща диплом № 0581 от списъка регистрираните одитори, членове на ИДЕС в България през 2011 г.
Офертата съдържа:
– Обща цена на одита – 4 900 лв. без ДДС;
– Брой работни часове за проверка и заверка – 140 р. ч.
– Брой работни часове за текущи консултации – не са посочени.
2. Мариана Петрова Пеева от гр. София – регистриран одитор, притежаваща диплом № 0566 от списъка регистрираните одитори, членове на ИДЕС в България през 2011 г.
Офертата съдържа:
– Обща цена на одита – 10 350 лв. без ДДС;
– Брой работни часове за проверка и заверка – 207 р. ч.
– Брой работни часове за текущи консултации – не са посочени.
3. Владимир Светославов Колмаков от гр. София – регистриран одитор, притежаващ диплом № 0575 от списъка регистрираните одитори, членове на ИДЕС в България през 2011 г.
Офертата съдържа:
– Обща цена на одита – 4 500 лв. без ДДС;
– Брой работни часове за проверка и заверка – 150 р. ч.
– Брой работни часове за текущи консултации – 10 р. ч.
Комисията направи оценка и присъди точки по всеки показател на представените оферти, съгласно критериите по Приложение №3 към чл. 7, ал. 3, т. 3 от Вътрешните правила за организация на дейността в дирекция “ИОУДУ”, както следва:
1. По офертата на Мила Иванова:
– Обща цена на одита – 6,43 т.
– Брой работни часове за проверка и заверка – 1,35 т. ;
– Брой работни часове за текущи консултации – не се присъждат точки, поради не представено предложение.
– Обща оценка на офертата – 7,78 т.
2. По офертата на Мариана Пеева :
– Обща цена на одита – 3,04 т.
– Брой работни часове за проверка и заверка – 2 т. ;
– Брой работни часове за текущи консултации – не се присъждат точки, поради не представено предложение.
– Обща оценка на офертата- 5,04 т.
3. По офертата на Владимир Колмаков :
– Обща цена на одита – 7 т.
– Брой работни часове за проверка и заверка – 1,45 т. ;
– Брой работни часове за текущи консултации – 1 т.
– Обща оценка на офертата – 9,45 т.
След направените разисквания Комисията класира офертата на Владимир Светославов Колмаков с обща оценка 9,45 точки на първо място.
На основание гореизложеното,
Комисията счита, че направената оферта отговаря на изискванията и предлага кандидатурата на Владимир Светославов Колмаков от гр. София, притежаващ диплома № 0575, при условията, посочени в офертата – обща цена на одита 4 500 лв. без ДДС, работни часове за проверка и заверка – 150 р. ч. и работни часове за текущи консултации – 10 р. ч. за одитор на “Държавна консолидационна компания” ЕАД, гр. София за 2011 година.
ІІ. “НАЦИОНАЛЕН ИНСТИТУТ ЗА ИЗСЛЕДВАНЕ НА ВИНО И СПРИТНИ НАПИТКИ” ( „НИИВСН”) ЕООД, гр. София
С писмо входящ № 26-00-88/12.07.2011 г. управителят на “НИИВСН” ЕООД г-жа Силвия Василева представи материали по набиране на оферти от регистрирани одитори за сключване на договор за одитиране на годишния финансов отчет на дружеството за 2011 година.
Представените материали са изготвени съгласно действащата Процедура за избор на регистрирани одитори.
Комисията разгледа представените материали и установи, че съгласно Приложение №3 към чл. 7, ал. 3, т. 3 от Вътрешните правила за организация на дейността в дирекция “ИОУДУ”, утвърдени със Заповед РД -16-1130/06.10.2010 г. от министъра на икономиката, енергетиката и туризма, към преписката са приложени: копие от обява във вестник “Дневник” от 23.06.2011 г., справка за сумата на актива на баланса, сума на нетния размер на приходите от дейността и средна численост на персонала към 31.12. 2010 г., 2 (два) броя оферти от регистрирани одитори в затворени и запечатани пликове, заведени в деловодството на дружеството, постъпили в указания в обявата срок и декларация от изпълнителния директор, че постъпилите оферти не са отваряни.
След направените разисквания и след като констатира, че офертите съдържат достатъчно данни по параметрите, за да бъдат оценени.
Комисията реши да приеме и разгледа получените оферти, както следва:
1. Илиана Рашкова Порожанова от гр. София – регистриран одитор, притежаваща диплом № 0640 от списъка регистрираните одитори, членове на ИДЕС в България през 2011 г.
Офертата съдържа:
– Обща цена на одита – 2 220 лв. без ДДС;
– Брой работни часове за проверка и заверка – 76,8 р. ч.
– Брой работни часове за текущи консултации – 36 р. ч.
2. Мариана Петрова Михайлова от гр. София – регистриран одитор, притежаваща диплом № 0203 от списъка регистрираните одитори, членове на ИДЕС в България през 2011 г.
Офертата съдържа:
– Обща цена на одита – 2 339,20 лв. без ДДС;
– Брой работни часове за проверка и заверка – 86 р. ч.
– Брой работни часове за текущи консултации – 34 р. ч.
Комисията направи оценка и присъди точки по всеки показател на представените оферти, съгласно критериите по Приложение №3 към чл. 7, ал. 3, т. 3 от Вътрешните правила за организация на дейността в дирекция “ИОУДУ”, както следва:
1. По офертата на Илиана Порожанова:
– Обща цена на одита – 7 т.
– Брой работни часове за проверка и заверка – 1,79 т. ;
– Брой работни часове за текущи консултации – 1 т.
– Обща оценка на офертата – 9,79 т.
2. По офертата на Мариана Михайлова :
– Обща цена на одита – 6,64 т.
– Брой работни часове за проверка и заверка – 2 т. ;
– Брой работни часове за текущи консултации – 0,94 т.
– Обща оценка на офертата- 9,58 т.
След направените разисквания Комисията класира офертата на Илиана Порожанова с обща оценка 9,79 точки на първо място.
На основание гореизложеното,
Комисията счита, че направената оферта отговаря на изискванията и предлага кандидатурата на Илиана Рашкова Порожанова от гр. София, притежаваща диплом № 0640, при условията, посочени в офертата – обща цена на одита 2 220 лв. без ДДС, работни часове за проверка и заверка – 76,8 р. ч., работни часове за текущи консултации – 36 р. ч. за одитор на “НАЦИОНАЛЕН ИНСТИТУТ ЗА ИЗСЛЕДВАНЕ НА ВИНО И СПИРТНИ НАПИТКИ” ЕООД, гр. София за 2011 година.
ІІІ. “ИНСТИТУТ ПО МАРКЕТИНГ” ЕАД, гр. София
С писмо входящ № 26-00-88/11.07.2011 г. изпълнителният директор на “Институт по маркетинг” ЕАД г-н Златин Тепсиев представи материали по набиране на оферти от регистрирани одитори за сключване на договор за одитиране на годишния финансов отчет на дружеството за 2011 година.
Представените материали са изготвени съгласно действащата Процедура за избор на регистрирани одитори.
Комисията разгледа представените материали и установи, че съгласно Приложение №3 към чл. 7, ал. 3, т. 3 от Вътрешните правила за организация на дейността в дирекция “ИОУДУ”, утвърдени със Заповед РД -16-1130/06.10.2010 г. от министъра на икономиката, енергетиката и туризма, към преписката са приложени: копие от обява във вестник “Стандарт” от 23.06.2011 г., справка за сумата на актива на баланса, сума на нетния размер на приходите от дейността и средна численост на персонала към 31.12. 2010 г., 2 (два) броя оферти от регистрирани одитори в затворени и запечатани пликове, не заведени в деловодството на дружеството и декларация от изпълнителния директор, че офертите са постъпили в указания в обявата срок, и не са отваряни.
След направените разисквания и след като констатира, че офертите съдържат достатъчно данни по параметрите, за да бъдат оценени.
Комисията реши да приеме и разгледа получените оферти, както следва:
1. Максим Станев Сираков от гр. София – регистриран одитор, притежаващ диплом № 0201 от списъка регистрираните одитори, членове на ИДЕС в България през 2011 г.
Офертата съдържа:
– Обща цена на одита – 1 650 лв. без ДДС;
– Брой работни часове за проверка и заверка – 66 р. ч.
– Брой работни часове за текущи консултации – 0 р. ч.
2. Мария Генова Даскалова от гр. София – регистриран одитор, притежаваща диплом № 0387 от списъка регистрираните одитори, членове на ИДЕС в България през 2011 г.
Офертата съдържа:
– Обща цена на одита – 1 610 лв. без ДДС;
– Брой работни часове за проверка и заверка – 70 р. ч.
– Брой работни часове за текущи консултации – 21 р. ч.
Комисията направи оценка и присъди точки по всеки показател на представените оферти, съгласно критериите по Приложение №3 към чл. 7, ал. 3, т. 3 от Вътрешните правила за организация на дейността в дирекция “ИОУДУ”, както следва:
1. По офертата на Максим Сираков:
– Обща цена на одита – 6,83 т.
– Брой работни часове за проверка и заверка – 1,89 т. ;
– Брой работни часове за текущи консултации – не се присъждат точки, поради не представено предложение.
– Обща оценка на офертата – 8,72 т.
2. По офертата на Мария Даскалова :
– Обща цена на одита – 7 т.
– Брой работни часове за проверка и заверка – 2 т. ;
– Брой работни часове за текущи консултации – 1 т.
– Обща оценка на офертата- 10 т.
След направените разисквания Комисията класира офертата на Мария Даскалова с обща оценка 10 точки на първо място.
На основание гореизложеното,
Комисията счита, че направената оферта отговаря на изискванията и предлага кандидатурата на Мария Генова Даскалова от гр. София, притежаваща диплом № 0387, при условията, посочени в офертата – обща цена на одита 1 610 лв. без ДДС, работни часове за проверка и заверка – 70 р. ч., работни часове за текущи консултации – 21 р. ч. за одитор на “ИНСТИТУТ ПО МАРКЕТИНГ” ЕАД, гр. София за 2011 година.