Loading...

Оценка на оферти от регистрирани одитори за “Кинтекс” ЕАД за 2011 г.

Дата на обявяване: 01.08.2011
Крайна дата за подаване на документи: 31.08.2011

ОДОБРЯВАМ:

ЕВГЕНИ АНГЕЛОВ, Заместник-министър

ПРОТОКОЛ

Днес 01.07.2011 г. Комисията за оценка на получените оферти от регистрирани одитори (дипломирани експерт-счетоводители и специализирани одиторски предприятия) за сключване на договори за одитиране на годишните финансови отчети за 2011 г. проведе заседание при следния дневен ред:

Оценка на получените оферти от регистрирани одитори за сключване на договор за одитиране на годишния финансов отчет за 2011 г. на “КИНТЕКС” ЕАД, гр. София

На заседанието присъстваха: Митричка Стоянова, Любомир Стефанов, Атанаска Ангелова, Зоя Пеева и Румяна Колева. Не присъстваха Николай Коцев и Величка Ненова, поради платен годишен отпуск.

С писмо входящ № 26-00-88/28.06.2011 г. изпълнителният директор на “Кинтекс” ЕАД г-н Владимир Дичев представи материали по набиране на оферти от регистрирани одитори за сключване на договор за одитиране на годишния финансов отчет на дружеството за 2011 година.

Представените материали са изготвени съгласно действащата Процедура за избор на регистрирани одитори.

Комисията разгледа представените материали и установи, че съгласно Приложение №3 към чл. 7, ал. 3, т. 3 от Вътрешните правила за организация на дейността в дирекция “ИОУДУ”, утвърдени със Заповед РД -16-1130/06.10.2010 г. от министъра на икономиката, енергетиката и туризма, към преписката са приложени: копия от обяви във вестник “Труд” и “24 часа” от 16.06.2011 г., справка за сумата на актива на баланса, сума на нетния размер на приходите от дейността и средна численост на персонала към 31.12. 2010 г., 5 (пет) броя оферти от регистрирани одитори в затворен и запечатан плик, като само две от офертите са заведени в деловодството на дружеството. Съгласно декларация от изпълнителния директор постъпилите оферти, в оказания в обявите срок, не са отваряни.

След направените разисквания и след като констатира, че офертите съдържат достатъчно данни по параметрите, за да бъдат оценени

Комисията реши да приеме и разгледа получените оферти, както следва:

1. Николай Николов Орешаров от гр. София – регистриран одитор, притежаващ диплом № 0494 от списъка на регистрираните одитори, членове на ИДЕС в България през 2011 г.

Офертата съдържа:

– Обща цена на одита – 6 930 лв. без ДДС;

– Брой работни часове за проверка и заверка – 420 р.ч.

Брой работни часове за текущи консултации – 30 р.ч..

2. Силвия Ангелова Димитрова – Георгиева от гр. София – регистриран одитор, притежаваща диплом № 0321 от списъка регистрираните одитори, членове на ИДЕС в България през 2011 г.

Офертата съдържа:

– Обща цена на одита – 4 900 лв. без ДДС;

– Брой работни часове за проверка и заверка – 340 р. ч.

Брой работни часове за текущи консултации – 90 р. ч.

3. д-р Христина Павлова Колева от гр. Враца – регистриран одитор, притежаваща диплом № 0229 от списъка на регистрираните одитори, членове на ИДЕС в България през 2011 г.

Офертата съдържа:

– Обща цена на одита – 7 500 лв. без ДДС;

– Брой работни часове за проверка и заверка – 400 р.ч.

Брой работни часове за текущи консултации – 20 р. ч.

4. Мария Александрова Величкова от гр. София – регистриран одитор, притежаваща диплом № 0307 от списъка на регистрираните одитори, членове на ИДЕС в България през 2011 г.

Офертата съдържа:

– Обща цена на одита – 7 000 лв. без ДДС;

– Брой работни часове за проверка и заверка – 400 р. ч.

Брой работни часове за текущи консултации – 20 р. ч.

5. Мария Генова Даскалова от гр. София – регистриран одитор, притежаваща диплом № 0387 от списъка на регистрираните одитори, членове на ИДЕС в България през 2011 г.

Офертата съдържа:

– Обща цена на одита – 6 400 лв. без ДДС;

– Брой работни часове за проверка и заверка – 400 р. ч.

Брой работни часове за текущи консултации – не са посочени.

Комисията направи оценка и присъди точки по всеки показател на представените оферти, съгласно критериите по Приложение №3 към чл. 7, ал. 3, т. 3 от Вътрешните правила за организация на дейността в дирекция “ИОУДУ”, както следва:

1. По офертата на Николай Орешаров:

– Обща цена на одита – 4,95 т.

– Брой работни часове за проверка и заверка – 2 т. ;

– Брой работни часове за текущи консултации – 0.33 т.

Обща оценка на офертата – 7,28 т.

2. По офертата на Силвия Димитрова – Георгиева:

– Обща цена на одита – 7 т.

– Брой работни часове за проверка и заверка – 1,62 т. ;

– Брой работни часове за текущи консултации – 1 т.

Обща оценка на офертата- 9,62 т.

3. По офертата на д-р Христина Колева:

– Обща цена на одита – 4,57 т.

– Брой работни часове за проверка и заверка – 1,90 т. ;

– Брой работни часове за текущи консултации – 0,22 т.

Обща оценка на офертата – 6,69 т.

4. По офертата на Мария Величкова:

– Обща цена на одита – 4,90 т.

– Брой работни часове за проверка и заверка – 1,90 т. ;

– Брой работни часове за текущи консултации – 0,22 т.

Обща оценка на офертата – 7,02 т.

5. По офертата на Мария Даскалова:

– Обща цена на одита – 5,36 т.

– Брой работни часове за проверка и заверка – 1,90 т. ;

– Брой работни часове за текущи консултации – не се присъждат точки, поради не представено предложение.

Обща оценка на офертата – 7,26 т.

След направените разисквания Комисията класира офертата на Силвия Ангелова Димитрова – Георгиева с обща оценка 9,62 точки на първо място.

На основание гореизложеното,

Комисията счита, че направената оферта отговаря на изискванията и предлага кандидатурата на Силвия Ангелова Димитрова – Георгиева от гр. София, притежаваща диплом № 0321, при условията, посочени в офертата – обща цена на одита 4 900 лв. без ДДС, работни часове за проверка и заверка – 340 р. ч. и работни часове за текущи консултации – 90 р. ч. за одитор на “КИНТЕКС” ЕАД, гр. София за 2011 година.

Споделете