Loading...

Оценка на оферти от регистрирани одитори за “Стопански търговски комплекс” ЕООД (л) за 2010 г.

Дата на обявяване: 01.08.2011
Крайна дата за подаване на документи: 31.08.2011

ОДОБРЯВАМ,

ЕВГЕНИ АНГЕЛОВ, Заместник-министър


ПРОТОКОЛ

Днес 25.10.2010 г. Комисията за оценка на получените оферти от регистрирани одитори (дипломирани експерт-счетоводители и специализирани одиторски предприятия) за сключване на договори за одитиране на годишните финансови отчети за 2010 г. проведе заседание при следния дневен ред:

Оценка на получените оферти от регистрирани одитори за сключване на договор за одитиране на годишния финансов отчет за 2010 г. на

“Стопански търговски комплекс” ЕООД (л), гр. София

На заседанието присъстваха: Николай Коцев, Величка Ненова, Атанаска Ангелова, Зоя Пеева и Румяна Колева. Не присъстваше Митричка Стоянова и Любомир Стефанов, поради платен годишен отпуск.

С писмо № 26-С-220/13.10.2010 г. ликвидаторът на “Стопански търговски комплекс” ЕООД (л) г-н Владимир Цачев представи материали по набиране на оферти от регистрирани одитори за сключване на договор за одитиране на годишния финансов отчет на дружеството за 2010 година.

Представените материали са изготвени съгласно изискванията на наше писмо №26-00-54/08.06.2010г. и в изпълнение на тогава действащите Вътрешни правила за реда, условията и процедурата за избор на регистрирани одитори за извършване на независим финансов одит на годишните финансови отчети в едноличните търговски дружества със 100% държавно участие в капитала и търговски дружества с над 50% държавно участие в капитала и за избор на одитни комитети комитети в предприятията, осъществяващи дейност от обществен интерес.

Комисията разгледа представените материали и установи, че съгласно Приложение №3 към чл. 7, ал. 3, т. 3 от Вътрешните правила за организация на дейността в дирекция “ИОУДУ”, утвърдени със Заповед РД -16-1130/06.10.2010 г. от министъра на икономиката, енергетиката и туризма, към преписката са приложени: копие от обява във вестник “Позвънете” от 22.06.2010 г., 3 (три) броя оферти от регистрирани одитори в затворен и запечатан плик, съгласно изискванията, декларация от ликвидатора, че постъпилите оферти не са отваряни и справка за сумата на актива на баланса, сума на нетния размер на приходите от дейността и средна численост на персонала към 31.12. 2009 г.

След направените разисквания и след като констатира, че офертите съдържат достатъчно данни по параметрите, за да бъдат оценени

Комисията реши да приеме и разгледа получените оферти, както следва:

1. Елена Петрова Христозова от гр. Пловдив – регистрирания одитор, притежаваща диплом №0297 от списъка на дипломираните експерт-счетоводители – регистрирани одитори, членове на ИДЕС в България през 2010 г. Офертата съдържа:

– Обща цена на одита – 6300 лв.;

– Брой работни часове за проверка и заверка – 180 р.ч.

2. Ганка Маринова Бъчварова от гр. Пловдив – регистриран одитор, притежаваща диплом №0411 от списъка на дипломираните експерт-счетоводители – регистрирани одитори, членове на ИДЕС в България през 2010 г. Офертата съдържа:

– Обща цена на одита – 7000 лв.;

– Брой работни часове за проверка и заверка – 140 р.ч.

3. Красимир Петров Иванов от гр. Враца – регистриран одитор, притежаващ диплом №0424 от списъка на дипломираните експерт-счетоводители – регистрирани одитори, членове на ИДЕС в България през 2010 г.

Офертата съдържа:

– Обща цена на одита – 4950 лв.;

– Брой работни часове за проверка и заверка – 165 р.ч.

Комисията направи оценка и присъди точки по всеки показател на представените оферти, съгласно критериите по Приложение №3 към чл. 7, ал. 3, т. 3 от Вътрешните правила за организация на дейността в дирекция “ИОУДУ”, както следва:

1. По офертата на регистрирания одитор Елена Петрова Христозова:

– Обща цена на одита – 5,50 т.

– Брой работни часове за проверка и заверка – 2,00 т. ;

– Брой работни часове за текущи консултации – не се присъждат точки, поради не представено предложение.

– Обща оценка на офертата – 7,50 т.

2. По офертата на регистрирания одитор Ганка Бъчварова:

– Обща цена на одита – 4,95 т.

– Брой работни часове за проверка и заверка – 1,55 т. ;

– Брой работни часове за текущи консултации – не се присъждат точки, поради не представено предложение.

– Обща оценка на офертата- 6,50 т.

3. По офертата на регистрирания одитор Красимир Иванов:

– Обща цена на одита – 7,00 т.

– Брой работни часове за проверка и заверка – 1,83 т. ;

– Брой работни часове за текущи консултации – не се присъждат точки, поради не представено предложение.

– Обща оценка на офертата – 8,83 т.

След направените разисквания Комисията класира офертата на регистрирания одитор Красимир Иванов с обща оценка 8,83 точки на първо място.

На основание гореизложеното,

Комисията счита, че направената оферта отговаря на изискванията и предлага кандидатурата на регистрирания одитор – Красимир Петров Иванов от гр. Враца, притежаващ диплом №0424, при условията, посочени в офертата – обща цена на одита 4950 лв. и работни часове за проверка и заверка – 165 р.ч. за одитор на “Стопански търговски комплекс” ЕООД (л), гр. София за 2010 година.

Споделете