Във връзка с отворена процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК), приоритетна ос ІIІ “Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Министерство на икономиката и енергетиката, като допустим бенефициент, ще заяви желанието си да участва с проект “Подобряване обслужването за гражданите и бизнеса чрез предоставяне на електронни административни услуги от МИЕ в съответствие с принципите на ЗЕУ”.
Съгласно изискванията за кандидатстване от Управляващия орган на ОПАК, Министерство на икономиката и енергетиката (МИЕ), като кандидат за финансиране, трябва да приложи към проектните предложения поне две оферти за всеки заложен разход с предложената цена от изпълнителя, с оглед оценка на реалистичността на предвидените разходи.
В тази връзка МИЕ отправя покана към всички заинтересовани физически и юридически лица с опит в изпълнение на посочените по-долу дейности да представят, в съответствие с професионалните си възможности и квалификация, индикативни оферти.
Покана за индикативни оферти за дейности по информация и публичност
Очакваме Вашите индикативни оферти в срок до 14 ноември 2013 г., адресирани до дирекция “Техническа хармонизация и политика за потребителите” и представени по един от следните начини:
- В деловодството на Министерство на икономиката и енергетиката на адрес: София 1052, ул. “Славянска” 8 – в запечатан непрозрачен плик с надпис “Индикативно предложение по проект Подобряване обслужването за гражданите и бизнеса чрез предоставяне на електронни административни услуги от МИЕ в съответствие с принципите на ЗЕУ”;
- По електронен път на e-mail: e-docs@mi.government.bg;
- Изпратени по факс: 02/987 89 52.