В тази секция можете да намерите отговори на най-често задаваните въпроси във връзка с дейността по административно обслужване на Министерството на икономиката и индустрията (МИИ). Информация се публикува при спазване на съответните нормативни разпореждания за административното обслужване. В случай, че не намерите необходимата Ви информация и/или искате да се публикува допълнителна такава, можете да изпратите запитванията си на официалната електронна поща на министерството: e-docs@mi.government.bg и/или да се обадите в Центъра за административно обслужване: 02/9407001; 02/9407327 и 02/940733. Телефоните за връзка с ЦАО са стационарни на цената на един градски разговор, съгласно тарифата на набиращия абонат.
Въпрос: С какво приемно време работи Центъра за административно обслужване на МИИ?
Въпрос: Къде могат да се намерят и достъпят електронните административни услуги на МИИ?
Въпрос: Къде в Интернет може да се намерят всички актуални нормативни документи?
Въпрос: Как може да се подаде сигнал във връзка с административното обслужване в министерството?
Въпрос: Как може да се подаде заявление за достъп до обществена информация?